ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ
Για να λειτουργεί σωστά ένας
κινητήρας πρέπει να έχει σταθερή θερμοκρασία ορισμένη από τον κατασκευαστή, για
να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την θερμοκρασία
ενός κινητήρα στα όρια που θέλουμε χωρίς σκαμπανεβάσματα μας βοηθάει μια
βαλβίδα, που επιτρέπει ή όχι να διαρρέει από μέσα της το ψυκτικό μέσο,που στην
περίπτωση μας είναι το ψυκτικό υγρό (παραφλού) αυτή την βαλβίδα ονομάζουμε
θερμοστάτη και παρακάτω θα δούμε πως λειτουργει, ποια η δουλεια της στο
αυτοκινητο μας , τι γίνετε αν δεν λειτουργεί σωστά και πως θα αντιμετωπίσουμε
μια υπερθέρμανση του κινητήρα μας.

Τι γίνετε όμως στην περίπτωση
μη σωστής λειτουργίας του θερμοστάτη και ποιες συνέπιες θα έχει αυτό στην
λειτουργία του οχήματος μας; Η ζημίες που μπορεί να πάθει ο θερμοστάτης είναι 2
·
Ο θερμοστάτης να κολλήσει ανοιχτός επιτρέποντας την συνεχή ροή ψυκτικού υγρού με αποτέλεσμα να
αργεί να σηκώσει θερμοκρασία ο κινητήρας , κατά την διάρκεια ενός ταξιδίου η
θερμοκρασία του κινητήρα να είναι πολύ χαμηλή 60 – 700C , και αν χρειαστούμε ζέστη από τον
κλιματισμό δεν θα έχουμε.
·
Ο θερμοστάτης να κολλήσει κλειστός σταματάει την
κίνηση του ψυκτικό υγρό στον κινητήρα με
αποτέλεσμα την συνεχομένη άνοδο της θερμοκρασίας πάνω από τους 900C και αγγίζοντας τις κόκκινες γραμμές του
οργάνου μέτρησης δημιουργώντας έτσι μια σοβαρές βλάβες στον κινητήρα.
Υπάρχουν βέβαια και ενδιάμεσες
καταστάσεις δυσλειτουργίας του θερμοστάτη όπου γίνονται δυσκολότερα αντιληπτές
και πολλές φορές χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα στον κινητήρα μας, αλλά όπως και να
έχει χρήζει άμεσης αντικατάστασης.
Στην περίπτωση που αντιληφθούμε
ανέβασμα της θερμοκρασίας του κινητήρα (κάτι όχι και τόσο απίθανο) μας σημαίνει
ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει και πρέπει να επέμβουμε αμέσως πριν να είναι πλέον
πολύ αργα.
δείκτη θερμοκρασίας κοντα ή στην κόκκινη περιοχή του οργάνου και το άναμμα της προειδοποιητικής λυχνίας)θερμοκρασία ασυνήθιστα ψηλά είναι
να ενεργοποιήσουμε το καλοριφέρ του οχήματος στην μέγιστη θερμοκρασία του ώστε
να εκτονωθεί έτσι ένα σημαντικό μέρος
της θερμοκρασίας
2.
Αν δούμε ότι η θερμοκρασία δεν πέφτει τότε πρέπει να
ακινοιτοποιήσουμε το
όχημα μας σε σημείο που δεν εμποδίζει
την κίνηση των υπολοίπων οχημάτων και να σβήσουμε των κινητήρα ίσως αν η
θερμοκρασία έχει ανέβη πάρα πολύ δούμε και καπνό να βγαίνει από το εμπρός τμήμα
της μηχανής.Αν υπάρχει καπνός δεν ανοίγουμε το καπό μέχρι να σταματήσει να
βγαίνει καπνός διαφορετικά ανοίγουμε το καπό και περιμένουμε μέχρι η
θερμοκρασία επανέρθει στα φυσιολογικά επίπεδα.
3.
Αφού η θερμοκρασία έχει ξαναπέσει στα φυσιολογικά
επίπεδα ελέγχουμε την
στάθμη του ψυκτικού υγρού και την
στάθμη των λαδιών του κινητήρα. Επίσης ελέγχουμε κάτω από το όχημα μας για
πιθανές διαρροές ψυκτικού υγρού η λαδίων.Αν διαπιστωθεί έλλειψη
ψυκτικού υγρού και η θερμοκρασία του κινητήρα δεν έχει επανέλθει στα
φυσιολογικά επίπεδα μην συμπληρώσετε υγρό γιατί λόγω διαφοράς θερμοκρασίας
ενδέχεται να προκαλέσετε μεγαλύτερη
ζημία στον κινητήρα σας. Αν δεν έχετε μαζί σας ψυκτικό υγρό μπορείτε να
προσθέσετε νερό.
4.
Στην περίπτωση που η στάθμη του ψυκτικού υγρού και των
λαδιών είναι
εντάξει αναζητήστε το πρόβλημα στο
βεντιλατέρ. Αρχικά στο ηλεκτρικό κύκλωμα του βεντιλατέρ της ασφάλειες ή της
βαλβίδες θερμοκρασίας του βεντιλατέρ. Τέλος ελέγχουμε την τρόμπα νερού μήπως
είναι φρακαρισμένη,(πιθανόν σε αυτή την περίπτωση όταν δουλεύει ο κινητήρας να
ακούγεται σφύριγμα που οφείλετε στην τριβή του ιμάντα με την τροχαλία της τρόμπας)
ή αν έχει κοπεί ο ιμάντας που μεταφέρει την κίνηση στην τροχαλία της τρόμπας..
Caesars Casino - Marksville, TN - JTM Hub
ΑπάντησηΔιαγραφήCaesars 진주 출장샵 Casino Marksville, TN. the 나주 출장마사지 city 파주 출장마사지 of Marksville, including the historic Cottawatt 수원 출장안마 Indian Community, in Marksville, 속초 출장마사지 a neighborhood