SKODACLUBPELOPONNISOY.BLOGSPOT.COM ΚΑΨΙΜΟ ΛΑΔΙΩΝ FABIA VRS ΕΠΙΣΚΕΥΗ & ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ SKODA ANTISPIN-MSR-MBA-EBV ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ABS ΚΑΙ ΕSP SKODACLUBPELOPONNISOY.BLOGSPOT.COM

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ AIR CONDITION ΕΝ ΟΨΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ


           Μιας και το καλοκαιράκι έφτασε και η θερμοκρασία αυξάνετε καλό θα ήταν να πούμε λίγα λόγια για την συντήρηση του κλιματιστικού. Για να λειτουργεί ένα κλιματιστικό όπως πρέπει και για την καλή υγεία του οδηγού καθώς και των επιβατών πρέπει να συντηρούμε το κλιματιστικό κάθε χρόνο, συνήθως πριν την άνοιξη οπού η θερμοκρασία του περιβάλλοντος αυξάνετε και η χρήση του κλιματιστικού γίνετε απαραίτητη. Είναι σημαντικό κατά την διάρκεια της οδήγησης τόσο οι επιβάτες και  περισσότερο ο οδηγός του οχήματος να αισθάνονται άνετα και ευχάριστα στον χώρο του αυτοκινήτου έτσι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το κλιματιστικό μας βοηθάει στην ευχάριστη ατμόσφαιρα.

       Έτσι για την καλή λειτουργία του συστήματος είναι απαραίτητη η συντήρηση του μία φορά των χρόνο. Η συντήρηση του κλιματιστικού περιλαμβάνει
1.      Αλλαγή ψυκτικού μέσου ( φρέον)
2.      Αντικατάσταση λιπαντικού στο κομπρεσέρ και προσθήκη ειδικού υγρού για διαρροές
3.      Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
4.      ψέκασμα με ειδικό υγρό για μύκητες και μικροοργανισμούς


           Πρέπει να επισκεφθείτε  εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να συνδεθεί το όχημα με ειδικό μηχάνημα που θα αφαιρέσει όλο το ψυκτικό μέσο θα καθαρίσει και θα λιπάνει το κομπρεσέρ του κλιματιστικού καθώς και θα προσθέσει ειδικό υγρό για να εντοπίζουμε τις τυχών διαρροές, και θα ξαναπροσθέσει  το ψυκτικό υγρό (φρέον). Επίσης ο τεχνικός θα πρέπει να ψάξει τις σωληνώσεις του κλιματιστικού με ειδικό φωτισμό για τυχών διαρροές ή σπασίματα.
          Ένα άλλο πολύ σημαντικό σημείο στο κλιματιστικό είναι και το φίλτρο καμπίνας που εμποδίζει να εισέλθουν στην καμπίνα του αυτοκινήτου γύρη, σκόνη, και άλλες ανεπιθύμητες ουσίες που βρίσκονται στην ατμόσφαιρα. Εκτός από τα απλά φίλτρα καμπίνας πρέπει να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και τα φίλτρα ενεργού άνθρακα όπου εκτός από τις πιο πάνω ιδιότητες μπορούν να μας προφυλάξουν και από επικύνδινα αέρια (κάδμιο, μόλυβδο , βενζίνη κ.α ) και από άσχημες οσμές και καυσαέρια. Η αλλαγή του φίλτρου καμπίνας πρέπει να γίνετε συμφώνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
          Άλλο ένα συχνό  φαινόμενο στο σύστημα του κλιματισμού είναι το φαινόμενο των δυσάρεστων οσμών . Αυτό οφείλετε σε μύκητες που έχουν αναπτυχθεί στους αεραγωγούς .Οι μύκητες αναπτύσσονται λόγω της υγρασίας που δημιουργείτε κατά την λειτουργία του συστήματος, πιο συχνά αυτό το φαινόμενο εμφανίζετε σε οχήματα που καπνίζουν στο εσωτερικό τους. Ένας τρόπος για να επιβραδύνουμε την εμφάνιση αυτού του φαινόμενου είναι να αφήνουμε για λίγα λεπτά τον ανεμιστήρα του συστήματος στην μέγιστη ταχύτητα χωρίς να είναι σε λειτουργία ο κλιματισμός, αυτός ο τρόπος απλά καθυστερεί την εμφάνιση του φαινομένου για την πλήρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση  πρέπει να γίνετε η χρήση ειδικών σκευασμάτων σε μορφή σπρέι , αφρού κ.α που ψεκάζονται στο εσωτερικό των αεραγωγών του συστήματος. Καλό θα ήταν μαζί με τον ψεκασμό να αλλάζουμε και το φίλτρο καμπίνας για καλύτερα αποτελέσματα.
 
         Μερικά προβλήματα που ίσως έρθουμε αντιμέτωποι κατά την χρήση του κλιματιστικού :




·         Ο κλιματισμός ενώ τον θέσαμε σε λειτουργία δεν βγάζει κρύο αέρα.
Αυτό συμβαίνει για δύο κυρίως λόγους: α) Το σύστημα έχει χάσει για κάποιο λόγω το ψυκτικό μέσο (φρέον)  β) Ίσως υπάρχει κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στο σύστημα
·         Βάλαμε ψυκτικό υγρό (φρέον) στο σύστημα αλλά ο κλιματισμός δεν λειτουργεί.
Σε αυτή την περίπτωση κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο κομπρεσέρ του συστήματος ή  άλλο ηλεκτρικό πρόβλημα

·         Ενώ βάλαμε ψυκτικό υγρό (φρέον) στο σύστημα και λειτούργησε για λίγο καιρό μετά σταμάτησε να λειτουργεί.
Σε αυτή την περίπτωση μάλλον κάποια διαρροή ψυκτικού υγρού (φρέον) υπάρχει στο σύστημα μας.

 ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:
  
        Όταν στο εσωτερικό του οχήματος έχει μεγάλη θερμοκρασία και θέλουμε να κρυώσουμε το εσωτερικό του γρήγορα καλό θα ήταν να ανοίξουμε για λίγα  λεπτά όλες τις πόρτες του οχήματος πριν θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία. Αφού εισέρθουμε στο όχημα μας και θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία και πριν ακόμα ξεκινήσουμε θέτουμε τον κλιματισμό σε λειτουργία και λίγα λεπτά καλό θα ήταν να οδηγούμε με ανοικτά παράθυρα ώστε να κρυώσει όσο γίνετε με φυσικό τρόπο το εσωτερικό πριν αναλάβει δράση το κλιματιστικό.
         Πρέπει επίσης να προσέξουμε να θέτουμε το σύστημα σε λειτουργία όσο οι στροφές του κινητήρα είναι ακόμα χαμηλά δηλαδή αμέσως μετά την εκκίνηση του κινητήρα και να το απενεργοποιούμε λίγο πριν σβήσουμε τον κινητήρα.
         Καλό είναι επίσης να χρησιμοποιούμε την ανακύκλωση του αέρα για να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση του κλιματιστικού.

5 σχόλια:

  1. που ειναι το φιλτρο της καμπινας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φίλτρο καμπίνας σε octavia βρίσκετε κατω απο το ταμπλό απο την μεριά του συνοδηγού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα εγώ το κανό κάθε δύο χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Να σας κάνω μια ερώτηση? εμένα μου δουλεύει 2 λεπτά ο κλιματισμός βγάζει κρύο αέρα κανονικά ξαφνικά κόβι ο κομπρέσορας και βγάζει εξωτερικό αέρα μετά από λήγω ξαναδίνει πάλι μόνος του και βγάζει κρύο έτσι δουλέβι συνέχεια ! έχει τύχη σε κανέναν αυτό το πράγμα ?το πήγα σε ένα μάστορα και δεν βρήκε τίποτα. αλλά φυσιολογικά δεν δουλεύει. Ξέρη κανένα που να το πάω να το κιτάξουνε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για έλεγξε το βιιντιλατέρ και την πλακέ ασφάλεια στο κουτάκι πάνω απο τις μπαταρίες.... Στον ηλεκτρολόγο θα είναι καλύτερα. Επίσης αν βάλεις φρέο, δίνεις μεγαλύτερη άνεση στο aircondition να δουλέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Loading