SKODACLUBPELOPONNISOY.BLOGSPOT.COM ΚΑΨΙΜΟ ΛΑΔΙΩΝ FABIA VRS ΕΠΙΣΚΕΥΗ & ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ SKODA ANTISPIN-MSR-MBA-EBV ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ABS ΚΑΙ ΕSP SKODACLUBPELOPONNISOY.BLOGSPOT.COM

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ (SILENT BLOCK)



                Σήμερα θα αναλύσουμε  τον μυστήριο όρο που ακούμε αλλά πολλοί από εμάς δεν καταλαβαίνουμε. Πρόκειται για τα περιβόητα σινεμπλόκ. Τι είναι τα σινεμπλοκ και ποια η σημασία τους στο όχημα μας;
              Με τον όρο σινεμπλόκ ονομάζουμε τα μεταλλικά παρεμβύσματα που είναι επενδυμένα με σκληρό  καούτσουκ   (λάστιχο) στα σημεία σύνδεσης της ανάρτησης με το σασί. Απώτερο
σκοπό έχουν την απόσβεση των θορύβων που προέρχονται από την ανάρτηση λόγω ανωμαλιών του οδοστρώματος.
              Τα σινεμπλόκ υπάρχουν προς χάρη της άνεσης αλλα μας προσφέρουν και ένα σημαντικότατο μειονέκτημα, όσο πιο μαλακό είναι το καουτσουκ του μεταλλικού παρεμβύσματος τοσο χειρότερη απόκριση έχουμε στην λειτουργία του τιμονιού και το «πάτημα» του αυτοκινήτου στις στροφές, αλλα τοσο μεγαλύτερη απόσβεση θορύβων έχουμε στην καμπίνα του οχήματος. Όσο πιο σκληρό είναι το εσωτερικό του παρεμβύσματος τοσο καλυτερη απόκριση έχουμε στο τιμόνι και στις στροφές αλλά χειρότερο επίπεδο θορύβων στην καμπίνα του οχήματος.
            Υπάρχουν πολλοί τύποι σινεμπλόκ ανάλογος τον τύπο και την ποιότητα οδήγησης  που επιθυμούμε (μαλακά, σκληρά, ενδιάμεσα). Για βελτιωμένα αυτοκίνητα ενδείκνυνται τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης για να  αξιοποιηθούν  στο έπακρο οι βελτιώσεις του οχήματος μιας και η πολυουρεθάνη είναι πιο σκληρό υλικό από το καουτσούκ. Για αγωνιστικά αυτοκίνητα τα σινεμπλοκ τα αντικαθιστούμε  από  αντίστοιχους μεταλλικούς συνδέσμους τα rose joints.
           Τα σινεμπλόκ λόγω υλικού κατασκευής και της θέσης του στο όχημα φυσικό είναι στην πάροδο του χρόνου να φθείρονται και να χρήζουν αλλαγής.
           Τα συμπτώματα   που θα μας προειδοποιήσουν για μια τέτοια φθορά είναι αυξημένος  μεταλλίκος θόρυβος  (κοπάνημα) όταν πέφτουμε σε λακκούβες και όταν πατάμε το φρένο, μεταφορά κραδασμών στο τιμόνι και  κενά στο στρίψιμο του τιμονιού (τζόγος) και πολλές φορές σε υψηλές ταχύτητες καταλαβαίνουμε να χάνετε στιγμιαία ο έλεγχος του αυτοκινήτου (ψάρεμα).Βέβαια ο πιο ασφαλής τρόπος διάγνωσης του προβλήματος είναι η επίσκεψη μας σε ένα συνεργείο, όπου ο μηχανικός θα σηκώσει το όχημα σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα και με ένα λοστό θα το εξετάσει για τζόγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Loading